• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,971 bezoekers

Make-up Stash april 2012

Gisteren konden jullie mijn make-up kast zien en aangezien ik alles nu mooi verdeeld heb, wil ik ook mijn make-up stash laten zien. Ik wil alvast zeggen dat het niet zoveel is als bij de meeste, maar ik heb dan ook pas alles uitgezocht. Ik ben er in elk geval erg blij mee en ik hoop dat ik mijn collectie steeds wat meer kan uitbreiden.

Ik waarschuw alvast: Het zijn véél foto’s! Lees/kijk verder als je benieuwd bent.

We beginnen met mijn bovenste lade. Die is wat smaller dan de rest, waardoor producten niet rechtop kunnen staan. Het is eigenlijk geen make-up, maar ach. Hier liggen crèmes voor je lichaam, reinigingsproducten, deodorant, serum, antibacteriële zeep en helemaal achterin nog wat maskertjes.

 Ik heb hier niet super veel van, maar dat vind ik ook niet nodig. Ik wil wel nog heel graag wat bodybutters van The Body Shop, want die lijken me ontzettend lekker.

In de la eronder liggen mijn haar producten. Mousse, crèmes, droogshampoo en voor de rest eigenlijk bijna niets. Ik gebruik sowieso maar één a twee producten op een dag in mijn haar, dus ik vind niet dat ik zoveel nodig heb.

Normaal ligt mijn borstel naast de droogshampoo, maar die zat in mijn tas omdat ik naar school was geweest. Ik ben nog opzoek naar een haar serum voor niet al teveel geld en voor de rest ben ik tevreden met mijn haarproducten.

Ik gebruik zwarte bakjes in verschillende maten om mijn make-up in te doen. In de derde lade vind je vooral producten die je voor je gezicht gebruikt. Hierin zitten foundations en concealers.

Dan hier een heel zielig bakje. Er zitten maar drie producten in. Hier heb ik mijn poeders in zitten en mijn Catrice Prime and Fine.  Bij de Catrice poeder heb ik de pan al geraakt. Helaas is de Etos poeder overbelicht, maar die gebruik ik op het moment veel.

Ik heb een grotere bak gebruikt voor mijn blushes. Niet omdat ik er onwijs veel heb, maar omdat ik hiervan graag meer wil in de toekomst. Ik vind blush een onwijs leuk product en ik vind vooral die van MAC heel erg fijn.

Dit is la nummer vier. Je ziet hier mascara’s en puntenslijpers. Sommige zijn nog dicht, zodat ze niet oud worden. Dat vind ik namelijk zonde!

In het bakje daarnaast zitten oogpotloden, eyeliners en dergelijke. Ik zou graag nog een aantal felle oogpotloden willen. Leuk voor in de lente/zomer!

Deze heeft ook een grotere bak, omdat ik gek ben op lipproducten. Ik heb er onlangs wat weggedaan, maar ik ben er gewoon gek op. Ik vind vooral wat opvallendere lipsticks mooi en ik wil hier zeker weten meer van. Daarom heb ik ook de grootste bak ervoor genomen, hihi.

Dan de laatste la met make-up. In deze grote bak zitten mijn oogschaduws. Ik wil hier ook graag wat meer van, maar dan kleurtjes die wat aparter zijn en je niet zo vaak ziet.

Dit is ook nog een bak die in dezelfde la zit. Hier heb ik vooral paletten van oogschaduw. Hier heb ik er nog niet zoveel van. Al moet ik zeggen dat ik graag Urban Decay Naked 2 eraan wil toevoegen.

In de laatste la zitten mijn nagellakjes. Deze waren een ramp om op te foto te zetten. De dopjes maken het niet gemakkelijk! Voorin staan de lakjes die ik veel gebruik en achterin lakjes die ik eigenlijk bijna nooit gebruik.

Hier staan mijn verzorgingsspullen voor mijn nagels in. Van topcoats tot handcrème en vijlen.

Dit was mijn stash. Het is helemaal niet zoveel als sommige anderen, maar ik ben er erg blij mee. Ik hoop dat jullie het niet erg vonden dat het zoveel foto’s zijn. Ik wist niet hoe ik het anders goed moest laten zien.

Heb jij een grote stash en waarvan zou je graag wat meer willen hebben?

Vorige bericht
Een reactie plaatsen

22 reacties

  1. Leuke Stash!! Het haarserum van de action is echt een aanrader 😉 kost maar 2,99 ofzo en hij ruikt heerlijk naar perzik 😀

    Beantwoorden
  2. Wauw, wat een mooie stash!
    xoxo

    Beantwoorden
  3. Heel leuk om te zien! Handig, zo’n opbergsysteem waarin alles in verschillende bakken zit.

    Beantwoorden
  4. Ik hou van geordende make up spulletjes! Ziet er fijn uit 🙂
    Urban Decay Naked 2 is absoluut geen miskoop 😉

    Beantwoorden
  5. Oooo, ik hou zó van die stashes waar gewoon het nodige inzit, met een beetje extra! Love it!

    Beantwoorden
  6. ik vind dat je een mooie make-up stash hebt!
    liefs x

    Beantwoorden
  7. Je hebt een mooie stash! En zo netjes georganiseerd. Ik heb eergisteren met mijn nichtje grote schoonmaak gehouden, dat was echt nodig.

    Beantwoorden
    • Klein maar fijn is mijn stash, hihi. Ja opruimingen zijn soms echt nodig. Ik kwam dingen tegen waarvan ik niet wist dat ik ze had, haha.

      Beantwoorden
  8. What a nice stash! Hihi, heel leuk om te zien! Wat is jou mening over de Pure coconut body lotion? Daar ben ik erg benieuwd naar, want heb hem aardig vaak bij gevuld in de Kruidvat !:)

    Beantwoorden
    • Ik kan er wel een review over schrijven als je wilt! 🙂 Ik zal het op mijn to do lijstje zetten. Denk dat je hem dan eind volgende week kan verwachten, want ik heb hem al een tijdje dus ik kan goed oordelen! ^_^

      Beantwoorden
  9. Superleuk om te zien! Ik heb ook niet zo’n grote stash, maar ik ben er blij mee aangezien ik weet dat ik alles gebruik. Ik wil wel graag wat meer verzorgingsproducten 🙂

    Beantwoorden
  10. Yeaaa, eindelijk! Mooie stash, heerlijk om even tussen te snuffelen, je hebt mooie producten in bezit. 😀 Ik vind het ook overzichtelijk, dat is belangrijk.

    Beantwoorden
  11. Mooie stash heb je 🙂

    Beantwoorden
  12. Mooie Stash! Klein, maar fijn 😀

    Beantwoorden
  13. Mooie stash (:
    x

    Beantwoorden

Geef een reactie

