• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,962 bezoekers

Nieuwe make-up kast!

Jawel, jawel. Eindelijk heb ik een nieuwe make-up kast! De kast die ik had was verschrikkelijk. Er zaten geen wieltjes in de lades, waardoor het heel stroef ging en als je te ver ging vielen ze er half uit. Gewoon helemaal niet fijn en helemaal niet als je haast hebt! Mijn moeder heeft de bovenkant met plakplastic gedaan, aangezien het een hele rare bruine kleur was. Kijk snel verder als je benieuwd bent hoe hij er verder uit ziet.

 De foto is een beetje lang, maar de kast is dat ook! In elk geval, voor mij. Hij is 1.23 meter en ik ben (schrik niet) 1.55 meter Dat betekend dat mijn gezicht dus net in de spiegel komt. Mijn hele kamer heeft witte meubels, omdat ik dat gewoon het mooiste vind.  Ik  heb hem bij de Ikea gekocht en hij is van de Malm serie. Hij kostte €89,95, maar het ligt er aan welke kleur je neemt. Ik ben er in elk geval héél erg blij en tevreden mee.

Ik wil mijn lieve moeder bedanken voor het kopen van deze mooie kast! Morgen zien jullie de inhoud, oftewel mijn stash en hoe ik het allemaal opberg.

Waar bergen jullie je make-up in op?

Een reactie plaatsen

18 reacties

  1. Leuke kast! ben benieuwd naar je stash!

    Beantwoorden
  2. Lilly

     /  5 april 2012

    Mmm… lelijk.

    Beantwoorden
  3. Ik vind hem wel mooi, want ik houd van wit en modern! 😀 Toevallig had ik deze ook bijna genomen, want je kan er echt alles in opbergen. Nu heb ik andere kastjes ook van MALM, amazing. Ik ben heel benieuwd naar je stash! Stiekem verheug ik mij daar al een tijdje op, want je had het ook op Twitter gezegd.. stalk stalk. :””)

    Beantwoorden
    • Verwacht er maar niet teveel van! Hij is héél klein, vooral omdat ik pas alles heb uitgezocht, haha. Ik ben nog in de spaar. ^_^

      Beantwoorden
      • Dat maakt niet uit, het is altijd leuk om te zien! Haha, iedereen is in de spaar, ik spaar ook nog steeds producten. xD

      • Ja, dat is waar, muhaha! Vooral nu ik een grotere kast heb, valt het me op. Normaal had ik kleinere bakjes dus puilde alle producten er juist uit. xD

  4. Deze kast heeft mijn zusje ook en hij lijkt me superhandig!

    Beantwoorden
  5. Fijn zo’n kast waar alles lekker geordend is en uit het zicht, nice!
    Ben benieuwd naar je stash! En volgens mij zien wij elkaar op de Bloggersdag 😉

    Beantwoorden
  6. ik heb hem alweer een jaartje in een andere kleur! toen was er geen wit, ik heb een lichte houtskleur, staat in mijn kamer ook erg mooi

    Beantwoorden
    • Bij mij staat wit juist mooi. Alle meubels in mijn kamer zijn wit! Houtskleur vond ik ook mooi, maar past niet in mijn kamer.

      Beantwoorden
  7. Yeaaah, dit is zo’n fijne kast! Ik ben een klein beetje jaloers ,dat je een witte kast heb! Ik heb hem in de kleur beuken, omdat wit niet mocht.. Zelf doe ik er haar producten & sieraden in. Daarnaast heb ik een bredere,grotere kast van malm, dus ook van de ikea. Super handig! Ik ben heel benieuwd naar je stash! ^^

    Beantwoorden

Geef een reactie

