• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,971 bezoekers

Tag || My Handwriting

Ik vond het wel leuk om weer een tag te doen. Deze keer is het de ‘My Handwriting’ tag geworden. Ik vond het wel iets persoonlijks en leuks hebben!

Dit zijn de vragen:
1. What’s your name/your blogger name?
2. What’s your blog’s name/URL?
3. Write “The quick brown fox jumps over the lazy dog.”
4. Favorite quote?
5. Your favorite song?
6. Your favorite band/singers?
7.Anything else you want to say?
8. Tag three to five other people.

Ik heb zelf drie mensen uitgekozen die ik tag, maar voel je vooral vrij om hem zelf ook te doen!

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

10 reacties

  1. Mooi handschrift zeg! Hahah, panic! At the disco, vroeger was ik ook een fan. Volgens mij zijn ze ook een keer op Lowlands geweest. Ze zijn inderdaad leuk!

    Beantwoorden
  2. Wat een supermooi handschrift heb jij, heel netjes en girly! Lief dat je mij hebt getagd, ik heb deze nog niet gedaan dus binnenkort zal je deze op mijn blog zien verschijnen, hihi!

    Beantwoorden
  3. Wauw wat een netjes en mooi handschrift heb jij! 😀

    Beantwoorden
  4. Je hebt een mooi handschrift!

    Beantwoorden
  5. Pf, ik vergelijk altijd mijn handschrift met die van iemand anders, haha! Dus super leuk om te zien, want je hebt een heel fijn handschrift! Helaas , kan ik nu zelf amper schrijven door m’n spiertjes in de hand! Trouwens, je had gelijk! Je nagels breken meteen af met werken bij de Kruidvat! Haha & die kus op het papier; super lief, leuk !

    Beantwoorden
    • Ik vind het leuk om te horen dat je mijn kusje leuk vind. Twijfelde een beetje, haha. Ja, Kruidvat is een ramp. Nou mijn handschrift is minder netjes als ik snel schrijf, haha!

      Beantwoorden

Geef een reactie

