• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,962 bezoekers

EOTD || Soft Purple Rain

Ik wilde een video opnemen met mijn favorieten van maart, tot mijn buren begonnen te zagen en boren. Toen besloot ik maar een ooglook voor jullie te maken! Het is een paarse, maar wel hele zachte look. Eigenlijk alleen maar shimmers, maar dat vond ik wel mooi. De foto is helaas niet optimaal, want het was heel erg bewolkt. Daarbij zie je mijn sproetjes ook weer. Dat heeft de zon veroorzaakt, hihi.

Producten die ik gebruikt heb:
* Hema oogschaduwbasis
* Catrice Sydney Palette LE
* Chanel oogpotlood ‘Black Noir’
* Catrice All Round Mascara

Wat vind jij van paarse oogschaduw?

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

5 reacties

  1. mysupersweetlife

     /  3 april 2012

    Wat een mooie kleurtje. Liefs

    Beantwoorden
  2. Mooie ooglook heb je gemaakt!

    Beantwoorden
  3. Mooie kleuren heb je gebruikt voor de look!

    Beantwoorden

Geef een reactie

