• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,962 bezoekers

Ik heb mijn haar geverfd!

Afgelopen woensdag heb ik mijn haar geverfd. Dit is dus hoe het geworden is. Ik vind het mooi om in de lente en zomer een lichtere blonde kleur te hebben. Ik had het vorig jaar september al geverfd, maar dat was bijna geen verschil. Nu weer en ik denk dat het bijna niemand opvalt, maar het is wel een stukje lichter! Ik vind het zelf in elk geval erg mooi en ik zelf zie wel het verschil, dus ik ben happy. 🙂

 Ik zie er voor mijn gevoel een stuk frisser en meer lente achtig uit nu! Mijn andere kleur was een beetje dof geworden. De verf pakte gelukkig overal, dus er zitten geen rare kleurverschillen in.  Onderin lijkt het donkerder, maar dat komt door het licht. Die werkte niet helemaal mee.

Heb jij je haar wel eens geverfd, zo ja in welke kleuren?

Een reactie plaatsen

18 reacties

  1. Het zie er mooi uit, gave kleur! 😀

    Beantwoorden
  2. Ziet er mooi uit! Ik heb al erg vaak mijn haren geverfd 🙂
    Van roze tot platinumblond en zwart en paars haha! Ik heb onderhand bijna alles gehad :p Momenteel heb ik paars en wit met zwarte dipdye ;D

    Beantwoorden
  3. mooi hoor! vind je haar er ook heel gezond uitzien (:

    Beantwoorden
  4. amyandnickyblog

     /  2 april 2012

    Ziet er goed uit!

    Beantwoorden
  5. Wat ziet je haar er mooi gezond uit!
    Ik liep vroeger wel eens kappershows en toen heb ik rode highlights gehad, bijna zwart haar, dat soort dingetjes. Nu gewoon mijn eigen kleur 🙂

    Beantwoorden
  6. Leuk! Staat lekker zomers 🙂

    Beantwoorden
  7. Staat je goed, ik kleur mijn haar altijd zelf heb het nu in het licht blond zoals de laatste tijd daarvoor had ik bruin ( met een koperen schijn ) 😀

    Beantwoorden
    • Oh mooi! Ik wilde ook bruin in de winter, maar ik ben bang dat ik kaal lijk als ik uitgroei krijg. Omdat ik blond haar heb, haha!

      Beantwoorden
  8. glasmetwater

     /  3 april 2012

    jep,ook gekleurd, blond, maar dan met spray …. 🙂

    Beantwoorden
  9. Wauw erg mooi, staat je goed! (:

    Beantwoorden
  10. Oh wauw, jouw haar is zo mooi! ❤

    Beantwoorden

Geef een reactie

