• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,960 bezoekers

Question Sunday || Wat is je favoriete parfum?

Deze zondag gaat de vraag niet over make-up, maar over parfum! Ik ben namelijk wel eens benieuwd waar jullie interesse daarbij ligt.

”Wat is jullie favoriete parfum aller tijden?”

Die van mij weet ik meteen. Op het moment is het Victor & Rolf Flowerbomb. Ik vind hem zo lekker ruiken! Ik moest er wel even aan wennen en je moet er zeker niet teveel van opspuiten, want dan wordt hij te sterk, maar hij is zo heerlijk! Als je hem eerst opspuit is hij zoetig en hoe meer de dag vordert word hij steeds warmer van geur. De prijs is wel een nadeel, want goedkoop is hij zeker niet!

Laat vooral jullie favoriete parfums achter in de reacties! Ik ben hƩƩl erg benieuwd, aangezien een parfum toch wel iets zegt over iemand, vind ik!

Een reactie plaatsen

8 reacties

  1. mysupersweetlife

     /  1 april 2012

    Ik denk dat die van mij Burberry brit is. Maar eigenlijk heb ik elke zoveel maanden weer een nieuwe favoriet!
    Liefs

    Beantwoorden
  2. Christina Aguilera heeft lekkere parfums en betaalbaar!

    Beantwoorden
  3. Momenteel toch wel Black Orchid van Tom Ford. Heerlijk!

    Beantwoorden
  4. J’adore van Dior! AMAZING. Echt een parfum die ik uit duizenden ken. Ik heb inmiddels al drie flessen versleten en ga binnenkort voor nummer vier. Goddelijk, echt waar!

    Beantwoorden
    • Is hij lekker voor in de zomer? Mijn Victor & Rolf Flowerbomb is een beetje zwaar als het wat warmer word šŸ˜¦

      Beantwoorden
      • Ik vind zelf van wel, maar dat is natuurlijk mijn mening. šŸ˜€ Mijn zus draagt hem ook gewoon in de zomer, dus volgens mij kan dat wel. šŸ™‚

  5. Het geurtje Chloe ! Die ruikt zo mega lekkker ! Alleen de prijs, tsja, die laat de portemonnee niet zo even toe! ;(

    Beantwoorden

Geef een reactie

