• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,971 bezoekers

Favorieten van Maart 2012

De maand maart is vanaf morgen alweer voorbij. We gaan de maand april in en daarom is het tijd voor mijn favorieten van de afgelopen maand! Ik heb geen aparte foto’s van elk product, maar zo zie je wel in één keer wat mijn favorieten waren. 🙂

Waar een rood sterretje voor staat, heb ik een review over geschreven!  

* Catrice Prime and Fine
* Catrice Photo Finish Foundation ‘010 Sand Beige’
* The Body Shop Highlighter Pearls
* MAC Blush ‘Sincere’
* Catrice All Round Mascara
* Chanel Oogpotlood ‘Black Noir’
* Gosh Soft’n Shine Lipbalm ’39 Sweetheart’
* MAC Lipstick ‘Love Lorn’


Dit waren mijn favorieten. Ik heb ze allemaal met alle liefde gebruikt!
Wat zijn jou favorieten van de afgelopen maand?

Vorige bericht
Een reactie plaatsen

14 reacties

  1. Die MAC lipstick ziet er goed uit! Mijn favoriet deze maand was de NVEY lipgloss, die heb ik echt heel veel gedragen.

    Beantwoorden
  2. Oef best veel favorieten deze maand ^^ kan niet kiezen xD

    Beantwoorden
  3. Mooie favorieten! Ik gebruik Sweetheart de laatste tijd ook weer wat vaker, het is zo’n leuk zomers kleurtje!

    Beantwoorden
  4. Leuk om te zien, ook omdat je over enkele, zo ver ik weet, een positieve review hebt geschreven. 😀 Op dit moment ben ik in lovelovelove met mijn highlighter van Make Up Store, it’s aaaamazing!

    Beantwoorden
  5. Leuke favorieten!

    Beantwoorden
  6. Bronzing Pearls werken zo fijn! 🙂 Je heb onwijs leuke favorieten! 😀

    Beantwoorden
  7. Ik ben al lang benieuwd naar de catrice foundation!

    Beantwoorden
  8. Leuke favorieten! xx

    Beantwoorden
  9. zitten hele mooie producten tussen!

    Beantwoorden

Geef een reactie

