• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,962 bezoekers

ABC Tag

Ik wilde deze tag al een langere tijd doen, maar ik vergat het steeds. Ik zag hem vandaag in mijn ideeën lijstje staan en bedacht me dat het wel eens tijd werd! Lees vooral verder als je geïnteresseerd bent.

Age: 17 jaar
Best friend: Het klinkt misschien apart voor sommige mensen, maar mijn beste vriendin is mijn moeder!
Chore you hate: Stofzuigen. Sinds we verhuisd zijn hebben we boven tapijt liggen. Dat is echt een rámp om haar vrij te krijgen met een kat die vrolijk rond huppelt.
Dreamhouse: Een huis die groot genoeg is om mijn hobby’s uit te oefenen met een mooie, grote tuin.
Essential start of your day: Als ik ergens naartoe moet, heb ik gewoon een douche nodig. Ik word anders echt niet wakker.
Favorite color: Ik vind eigenlijk elke kleur wel mooi. Het ligt er ook maar net aan waarvoor de kleur gebruikt moet worden. Als ik er echt één moet kiezen is het blauw!
Gold or silver: Absoluut zilver.
Height: 1.57. Ik ben klein, ik weet het.
Instruments I play: Ik wilde heel graag piano leren spelen, maar ik ben nooit op les gegaan. Ik kan op het moment ook niets bespelen, jammer genoeg.
Job Title: Ik werk op het moment niet.
Kids: Heb ik nog niet. Ik wil er later wel één.
Music that you always listen to: Dat verschilt van tijd tot tijd! Het kan variëren van rock tot pop.
Nickname: Ik word meestal ”Sam” genoemd. Eigenlijk noemt bijna niemand me Samantha… Vroeger had ik ook de bijnamen: Sambabal en Samboterham, gelukkig is dat nu niet meer zo.
Overnight hospital stays: Ik heb toen ik (volgens mij) 5 was in het ziekenhuis gelegen met long ontsteking.
Phobias or fears: Ik heb geen fobieën, maar ik ben wel bang voor spinnen, wespen en bijen.
Quote from a movie: “It’s Wingardium LeviOsa, not LevioSA!” – Hermione Granger
Reason to smile: Mijn gezin, opa, vriend en huisdieren. Ook mijn lieve bezoekers en mensen met wie ik praat via Twitter/Facebook maken me echt blij en aan het lachen. De zon doet het overigens ook erg goed, hihi.
Siblings: Ik ben enigskind!
Time you wake up: Als ik naar school moet om 06.30, als ik naar stage moet om 07.15 en als ik vrij ben ligt het er maar net aan hoe laat ik de dag daarvoor ging slapen! Meestal rond 10.00.
Underwear: Heb er veel, maar op de één of anderen manier krijg ik het wel voor elkaar dat ik ze soms niet kan vinden.
Very important date this year: Een belangrijke datum vond ik 24 februari, omdat ik toen 2 jaar met mijn vriend samen was. Ook vind ik de dag dat de zomervakantie begint erg belangrijk, haha.
Worst habit: Iets op het laatste moment doen, terwijl je ik het ruim van te voren weet. Uitstellen dus.
X-ray’s you’ve had done: Ik moest een foto laten maken van mijn pols, die ik gebroken had.
Yummy food you make: Ik vind koken eigenlijk heel erg leuk! Ik vind mijn pasta met broccoli en kaas erg lekker!
Zoo animal: Ik vind olifanten geweldig. Ze zijn groot, waardoor ze lekker lomp zijn, maar ook zo schattig.

Ik ga niemand specifiek taggen, maar als je hem wilt overnemen mag dat natuurlijk.

Een reactie plaatsen

7 reacties

  1. Leuke antwoorden!

    Beantwoorden
  2. echt leuk om te lezen 🙂
    x Ella, SpringVibes

    Beantwoorden
  3. Wat zegt het veel over je persoonlijkheid, heel tof om te lezen! 😀

    Beantwoorden
  4. Leuk lijstje! Grappige nicknames heb je 😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

