• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,960 bezoekers

Review || Catrice Prime and Fine

Ik heb al eerder een review geschreven over Photofinish foundation van Catrice, maar nu is ook de Prime and Fine aan de beurt! Ik was hier erg benieuwd naar en ik heb nu ook mijn oordeel klaar (dat rijmt!). Lees snel verder als je benieuwd bent naar mijn eerlijke mening.

Wat zegt Catrice er zelf over?

”Base for an instantly refined, smooth and soft skin appearance. Makes pores and lines invisible.”

Als je het dekseltje van het potje afhaalt, komt deze crème tevoorschijn. Het is een lieve, lichtroze kleur. Het doet me een beetje denken aan een aardbeien mousse. Het ruikt er helaas niet naar. De geur doet me denken aan van die toiletpotten met smurrie erin die je dan indrukt en dat je dan scheet geluiden hoort. (Weten jullie wat ik bedoel? Haha).  Het is in elk geval niet storend en je ruikt hem als je hem hebt uitgesmeerd ook niet meer.

Zo ziet het eruit als je er een beetje uithaalt. Hij laat geen witte waas achter op mijn huid. Misschien kan het wel zo zijn, dat als je wat donkerder bent, dat het je gezicht dan wat grauwer doet lijken. Dat kan ik helaas niet met zekerheid zeggen! De basis voelt heel luchtig en zacht aan. Iets wat ik erg fijn vind. Je hebt er ook niet zoveel voor nodig. Het kost €4,99 en is te koop bij Kruidvat. (Niet ieder filiaal verkoopt Catrice).

Conclusie

Deze basis moet er dus voor zorgen dat je poriën en lijntjes onzichtbaar worden. Ik kan jullie vertellen dat het niet helemaal klopt. Je zal altijd nog wel wat zien, of je moet botox gebruiken en allemaal anderen dingen. Ik moet wel toegeven dat lijntjes en porïen minder zichtbaar zijn als ik deze basis gebruik. Mijn foundation ziet er ook velen malen mooier uit, maar onzichtbaar worden ze niet! De houdbaarheid van mijn foundation is ook stukken beter. Natuurlijk verschilt het per foundation, maar met mijn Catrice Photofinish overleeft het zeker van 8 uur ’s ochtends tot 5 uur ’s middags! Ik zou hem zeker kopen als je de lijntjes en porïen in je gezicht minder wilt laten opvallen en je foundation voor een langere tijd op je gezicht moet blijven zitten.

Gebruik jij een basis?

 

Vorige bericht
Volgende bericht
Een reactie plaatsen

5 reacties

  1. True, hij is echt fijn! 😀 Ik gebruik hem ook, maar wissel het af met andere primers.

    Beantwoorden
  2. Ziet er tip top uit! 😀 Ik gebruik geen basis, of nog geen basis. Ik twijfel, want ik heb het gevoel dat mijn huid ruw wordt bij een stukje onzuivere huid door de primer!

    Beantwoorden
  3. Die basis zit in mijn everyday bakje 🙂 ik vind hem best wel fijn en voor die prijs kan je hem niet laten liggen!

    Beantwoorden

Geef een reactie

