• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,960 bezoekers

Weight Watchers

Ik wil al sinds ik op de basisschool zit afvallen op een gezonde manier. Het is me één keer goed gelukt, maar ben daarna weer aangekomen. Ik ben nu vijf jaar verder en ik wil erg graag afvallen. Ik hoop dat ik daardoor fitter word, maar ook dat ik positiever over mezelf ga denken. Daarbij is kleding kopen velen malen makkelijker als ik wat minder weeg. Ik ben sowieso te zwaar en ik wil graag 20 kg afvallen. Dan ben ik op een gezond gewicht voor mijn lengte (1.57).

Ik heb niet zoveel geld te besteden en Weight Watchers kost wel wat per maand. Ik wil het heel graag gaan proberen. Dit is een dieet waarbij je alles mag eten, zolang je niet over je punten gaat. Ik weet nog niet wanneer ik ga beginnen en ik moet nog even kijken of het gaat lukken qua geld. Ik hoop dat het allemaal door kan gaan! 🙂

Heb jij ervaringen met diëten?

Een reactie plaatsen

5 reacties

  1. Yea, wat goed dat je weer wilt beginnen! Ik ben al sinds de middelbare aan het lijnen, at the moment op mijn “dunst”, op dit moment ben ik ook weer aan het joggen, toevallig een artikel over geschreven. Keep up the good work! En vergeet niet, je doet het voor jezelf. 🙂

    Beantwoorden
    • Ik las je artikel, inderdaad! 🙂 Ik hoop echt dat het allemaal goed gaat. Ik ben echt iemand die veel van aardappel/rijst enzovoorts houd…

      Beantwoorden
  2. Ik ben zelf ook aan het diëten, ’t is te zeggen, aan ’t opletten, ik wil 5 kilo kwijt, valt mee maar het lukt me maar niet!

    Beantwoorden
    • Als je juist wat zwaarder bent, dan is afvallen ”makkelijker”, omdat er meer af kan. Als je lichter bent is het denk ik sowieso moeilijker!

      Beantwoorden
  3. als je het echt wilt kan je afvallen. ik ben nu 8 kilo kwijt. ik spot niet meer dan ik eerder gedaan heb maar let goed op wat ik eet.

    Beantwoorden

Geef een reactie

