• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,962 bezoekers

Review || Catrice Photo Finish Liquid Foundation

Ik heb deze foundation nu een paar weken in huis, dus het word wel eens tijd dat ik er een review over schrijf! Ik heb hem nu vaak genoeg gebruikt om te kunnen oordelen, dus lees snel verder als je benieuwd bent naar mijn eerlijke mening.

De foundation beloofd 18 uur te blijven zitten. Hij is olie vrij en er zitten licht reflecterende deeltjes in.

Allereerst over de verpakking. Ik ben er erg van te spreken! Het is van mat glas en daardoor ziet het er zeker niet goedkoop uit. Er zit ook een pompje aan en dat maakt het een stuk hygiënischer.

Het is een wat dikkige structuur. Ik zelf vind het niet erg, omdat ik vaak een klein beetje dagcrème door mijn foundation mix. Als je dat niet doet is ietsje lastiger uit te smeren. Je kunt goed kiezen hoeveel foundation je wilt gebruiken, want het pompje doet niet teveel in één keer.

Als je de foundation uitsmeert zit er een mooie glow overheen. Wat me meteen opviel was de geur. Het is erg aanwezig en ruikt naar bloemen. Ik zelf ben hier niet dol op, maar het vervliegt gelukkig snel.

En zo ziet de foundation erop mijn gezicht uit! Hij heeft een medium dekking en hij doet zijn werk daarin gewoon goed. Mijn huid ziet er gezonder uit als ik deze foundation op heb.

Conclusie

Het is een erg fijne foundation als je een droge tot gemengde huid hebt. Hij werkt waarschijnlijk ook voor de vette huid, maar dan moet je hem af en toe bij poederen. Hij blijft erg lang zitten, 18 uur waarschijnlijk niet, maar lang genoeg voor een werk of school dag! Ik heb een gemengde huid en af en toe zie je wel wat schilfers door de droogte, maar het valt niet heel erg op. Het is gewoon een erg fijne foundation en ik ben er heel erg blij mee. Hij kost €6,49 en is te koop bij Kruidvat (niet elk filiaal verkoopt Catrice).

Heb jij ervaring met deze foundation?

Vorige bericht
Volgende bericht
Een reactie plaatsen

16 reacties

  1. amyandnickyblog

     /  27 maart 2012

    Ik ben er zelf niet zo’n fan van omdat ik echt een volledige dekking wel, maar als je blij bent met een medium dekking is het wel een superfoundation!

    Beantwoorden
  2. Ik vind het een fijne foundation voor in de koude maanden maar voor nu te vettig.

    Beantwoorden
  3. Ik gebruik eigenlijk nooit foundation, maar met deze review heb je me wel erg nieuwsgierig gemaakt. Vooral omdat hij een medium dekking geeft wat mij wel wat natuurlijker lijkt haha!

    Beantwoorden
    • Ik gebruik hem vooral omdat ik rode wangen heb. Voor 6,49 is hij wel het proberen waard! Maar als je het niet nodig vind, vooral niet doen. 🙂

      Beantwoorden
  4. Ik heb hem ook gehad, vond hem erg fijn 😀

    Beantwoorden
  5. Hij is helaas iets te donker voor mij, maar ik hoop dat ik ‘m in de zomer wel gewoon kan gebruiken want ik ben echt heel tevreden over deze foundation! 😀

    Beantwoorden
  6. Ziet er goed uit!

    Beantwoorden
  7. Gelukkig dat je hem fijn vindt 😀

    Beantwoorden
  8. Ik heb hem zelf ook, superfijne foundation, bij mij dekte hij enorm! Echt amazing, helaas werd hij wel oranje na een tijd, weird. :’) Het is ook een foundation die ik vaker bij visagieopdrachten heb gebruikt en ook daar was iedereen er heel tevreden over!

    Beantwoorden
  9. Ik heb deze foundation ook, vind hem erg fijn alleen is hij bij mij iets te donker!

    Beantwoorden

Geef een reactie

