• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,960 bezoekers

Food || Fruit

Ik wil het vandaag over eten hebben en zoals je al kunt zien en lezen gaat het over fruit. Ik ben sowieso iemand die gek is op eten en dan met name warm eten. Ik lust héél erg veel. Het enige waar ik niet zo dol op ben is vis en varkensvlees. Voor de rest eet ik eigenlijk alles wel. Ook fruit vind ik heerlijk. Vooral nu het wat warmer word, kan ik er erg van genieten. Daarbij is het gezond en dat maakt het nog fijner om te eten!

Er zijn zoveel verschillende soorten, smaken, kleuren en maten van fruit. Je kunt er ook onwijs veel kanten mee op. Je kunt er smoothies van maken, gewoon los eten, gebruiken bij toetjes, op brood doen en er zijn vast wel meer manieren. Ik zelf ben vooral gek op los fruit en smoothies. Ik lust bijna elke vrucht, maar ik ben vooral dol op banaan, ananas, kiwi, aardbei en druiven! Nu ik dit artikel typ krijg ik meteen zin om in het zonnetje te gaan zitten met een bakje met fruit. 🙂

Wat vind jij van fruit en eet je het wel eens?

 

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

4 reacties

  1. Fruit, ik kan niet zonder je! Haha, zo heerlijk! Ik geniet nu helemaal mee, met je!

    Beantwoorden
  2. Ik ben ook een fruit freak! Vooral druiven, granaatappel, pompelmoes, kersen en peren. Die zijn favoriet!

    Beantwoorden

Geef een reactie

