• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,962 bezoekers

Question Sunday || Wat is jou favoriete merk?

Er zijn heel veel verschillende merken make-up. Ook is de kwaliteit erg verschillend. Je hebt merken die heel goedkoop zijn, maar er zijn ook hele duren merken. Er is zoveel, dat het soms lastig is om te kiezen. Daarom is mijn vraag aan jullie:

Wat is jou favoriete merk?

Dit vind ik een lastige… Ik ga ervoor om twee merken uit te kiezen. Eén budget en één wat duurdere. Mijn favoriete budget merk is Catrice. Ik denk dat de meeste van jullie het merk wel kennen. Het heeft echt hele fijne producten voor niet zowel geld. Ik ben zo blij dat Catrice zoveel verbeterd is.

Het duurdere merk is MAC. Ik heb eigenlijk alleen twee blushes en een lipstick, maar ik vind ze zó fijn. Ik gebruik ze echt héél erg vaak! Ik heb voor de rest geen duurdere merken in mijn bezit, helaas. Daarom was deze ook wel makkelijk om te kiezen. 😉

Nu is het jou beurt! Laat mij weten welk merk jou favoriet is.

Vorige bericht
Volgende bericht
Een reactie plaatsen

5 reacties

  1. mysupersweetlife

     /  25 maart 2012

    Ik denk Catrice voor de nagellak en oogschaduw. Qua mascara`s zijn dit Lòreal of maybeline!
    Liefs

    Beantwoorden
  2. Nu MAC weer op dieren test zijn ze bij mij gedaald in rang. :’) Catrice is ook fijn! Ik ga voor NYX als budgetmerk, toch weer het merk waar ik het meeste van heb qua budgetmerken. Make Up Store is mijn merk, gewoon heerlijk felle oogschaduws, mooie pigmentatie en echt waar voor je geld!

    Beantwoorden
  3. Catrice is mijn favoriete merk & daarnaast vindt ik Orieflame en Yves Rocher ook heel erg prettige merken! Eigenlijk, ben ik van heel veel merken fan zoals de meesten! 😀

    Beantwoorden
  4. Catrice en essence!

    Beantwoorden

Geef een reactie

