• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,971 bezoekers

Spam je blog!

Ja ja. Het is tijd om jullie blogs te spammen! Ik zelf vind het altijd erg leuk om nieuwe blogs te ontdekken en ik weet zeker dat er mensen tussen zitten die het ook leuk vinden! Kopieer het stukje hieronder, vul het in en laat het achter! (Als je niet kan reageren: klik hier) Ik ben benieuwd!

Eigen naam:

Blognaam:

Hoe lang bestaat je blog?

Waar schrijf je over?

Wil je nog iets kwijt?

Een reactie plaatsen

11 reacties

  1. Haha. Iemand moet natuurlijk de eerste zijn. 😛

    Eigen naam: Marjon

    Blognaam: Seasons of Slumber

    Hoe lang bestaat je blog? Deze blog nu ongeveer een week, maar ik heb hiervoor al meerdere blogs gehad.

    Waar schrijf je over? Tot nu toe voornamelijk over nagels, tv-programma’s en boeken, maar eigenlijk zou alles er wel op kunnen komen.

    Beantwoorden
  2. Eigen naam: Eljah

    Blognaam: Glamourstijl

    Hoe lang bestaat je blog? Ik heb deze blog sinds juni vorig jaar, dus nu ongeveer negen maanden.

    Waar schrijf je over? Dat is verschillend, maar Beautyartikelen zie je wel vaak terug komen en ik vind het ook altijd leuk om over random onderwerpen te schrijven.

    Ik vind het super leuk dat je ons de kans geeft om te spammen en ik vind dat jij een supertoffe blog hebt! 😀

    Beantwoorden
  3. mysupersweetlife

     /  24 maart 2012

    Eigen naam: Tineke
    Blognaam: MySuperSweetLife
    Hoe lang bestaat je blog: Mijn blog bestaat sinds 26 december
    Waar schrijf je over: Over Beauty,fashion en mijn eigen leven

    Beantwoorden
  4. Yeaaa, spam je blog! 😀 Altijd leuk om nieuwe blogs te leren kennen. Laten we maar snel beginnen;

    Eigen naam: Cynthia Koning
    Blognaam: Beauty Koning
    Hoe lang bestaat je blog? Mijn blog bestaat over iets meer dan een maand alweer een jaar!
    Waar schrijf je over? Ik schrijf voornamelijk, oké, alleen maar over beauty, make-up en heerlijke producten om van te kwijlen!

    Beantwoorden
  5. Haha wat leuk!
    Eigen naam: Maartje

    Blognaam: Live Your Beauty Life (LYBL)

    Hoe lang bestaat je blog? Nog niet zo lang, sinds 23 februari, daarom zijn een aantal lieve lezeressen wel welkom 😉

    Waar schrijf je over? Beauty, Fashion, Nagels en dingen die in me op komen!

    Wil je nog iets kwijt? Ja, vandaag kan je ook op mijn blog je blog spammen, dus kom zeker even langs!

    Liefs, Maartje. LYBL

    Beantwoorden
  6. Eigen naam: Steffie

    Blognaam: Miss073

    Hoe lang bestaat je blog? Oktober 2011

    Waar schrijf je over? Beauty, persoonlijk, lifestyle, psychologie, nieuwtjes.. eigenlijk alles wat mij bezig houd!

    Wil je nog iets kwijt?
    Kom eens kijken en laat vooral een leuke comment achter! Vind ik erg leuk!

    Beantwoorden
  7. Eigen naam: Liliane

    Blognaam: Your Daily Intake

    Hoe lang bestaat je blog? Deze blog bestaat officieel nu sinds april 2008 maar heeft ook een tijdje stil gelegen. Sinds half februari ben ik weer serieus gaan bloggen 🙂

    Waar schrijf je over? Fashion, beauty, DIY, food, hebbedingetjes en verder eigenlijk vanalles dat mijn interesse wekt 😉

    Wil je nog iets kwijt? Hoi 😉

    Beantwoorden
  8. Blognaam:
    Nailcrush
    Hoe lang bestaat je blog?
    bijna 2 jaar!
    Waar schrijf je over?
    Nagels, nail art en meer!
    Wil je nog iets kwijt?
    Neem zeker eens een kijkje en laat een berichtje achter want dat vindt ik erg leuk! 🙂

    Beantwoorden
  9. Jorinde

     /  28 maart 2012

    Eigen naam: Jorinde
    Blognaam:www.ditisons.nl
    Hoe lang bestaat je blog?: Sinds December 2011
    Waar schrijf je over?: Ik heb de blog samen met mijn zusje en we schrijven vooral over beauty, maar soms ook persoonlijke artikelen.
    Groetjes Jorinde en Amanda

    Beantwoorden

Geef een reactie

