• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,971 bezoekers

Make-up kast een troep!

Ik wil het vandaag hebben over iets dat misschien wel herkenbaar is voor sommige van jullie. (Excuses voor de stoffige spiegel!) Zoals je hierboven ziet is het een troep en dit valt nog wel mee! Meestal versleep ik mijn bakje mee naar de vensterbank, samen met mijn spiegel zodat ik goed licht heb. Meestal ligt dan de hele vensterbank onder. Dit is alleen een foto als ik het bakje terug heb gezet. Normaal liggen er ook nog gebruikte wattenschijfjes en staafjes van het make-up eraf halen.

Ik laat het altijd rommelig achter, omdat ik haast heb met school/stage. Ik heb dan geen zin om het op te ruimen. Als ik dan thuis kom, heb ik ook geen zin. Conclusie: ik ruim het niet zo heel vaak op. Mede omdat ik het elke dag gebruik. Ik heb niet zo heel veel ruimte bovenop mijn kast, maar ik wil graag een nieuwe van Ikea. Die is wel groter, dus ik ben bang dat ik er dan een grotere troep van maak! Ik zelf ben normaal heel netjes, maar deze troep is er elke dag, omdat ik meeste van de dagen haast heb!

Hebben jullie er ook last van of juist helemaal niet?

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

5 reacties

  1. Hahah erg herkenbaar! van die watjes en wattenstaafjes ben ik af door gewoon een iniminie prullenbakje neer te zetten..

    Beantwoorden
  2. Ik ben ook een ramp in opruimen! Heb gisteren een groot stuk van de badkamer opgeruimd (nou ja, de helft nog maar) en ik moet nog zoveel opruimen! Ik denk dat je echt niet de enige bent!

    Beantwoorden
  3. Oh damn girl. Zo herkenbaar haha! Ik heb het elke dag, maak niet uit of ik alles opruim, het staat gewoon nooit netjes. Tenzij ik het opruim, dat doe ik wanneer ik weer thuis kom. :’)

    Beantwoorden
  4. mysupersweetlife

     /  23 maart 2012

    Inderdaad heel herkenbaar. Ik heb laatst weer alles opgeruimd en geordend!
    Liefs

    Beantwoorden
  5. Aah ja, dit is zo herkenbaar. Het is niet alleen mijn makeupkast maar heel mijn kamer…

    Beantwoorden

Geef een reactie

