• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,960 bezoekers

Gewonnen || Elizabeth Arden Eight Hour Cream

Ik heb op BeautyScene deze Elizabeth Arden Eight Hour Cream gewonnen! Ik was er ontzettend benieuwd naar en hij is gisteren binnen gekomen. Ik ga hem uitgebreid testen, maar ik wilde hem alvast laten zien aan jullie.  Zo weten jullie ook dat er over een paar weken een review van online komt!

Ik vind de verpakking in elk geval erg mooi. Ik had hem eerlijk gezegd wel wat groter verwacht. Er zit 50 ML in. Ik gebruik hem waarschijnlijk het meest voor mijn nagelriemen. Er zat ook een papiertje bij waarvoor je het allemaal kunt gebruiken.

1. Beschermer – Bescherm de huid tegen wind, verwarming en airconditioning. Deze alleskunner voor de huid verzacht, herstelt, kalmeert en helpt kleine huidirritaties te verlichten waaronder een ruwe en rode huid en een gebarsten of droge huid.

2. Aftersun – Vanwege de legendarische verzachtende en hydraterende eigenschappen is het een ideale aftersun behandeling om kleine verbrandingen te verlichten en een droge, geïrriteerde huid te kalmeren.

3. Glans – Standaard aanwezig in de kit van make-up artiesten wereldwijd. Dit ultieme schoonheidsproduct geen glans aan oogleden, wangen, lippen en benen.

4. Frisse blik – Slechts een kleine hoeveelheid is er nodig om de wenkbrauwen in vorm te krijgen en de hele dag in vorm te houden.

5. Verzorgende nagelriemen – Verzacht ruwe en droge nagelriemen voor soepele en verzorgde handen.

6. Verwenning voor de voeten – Verzacht ruwe hielen en eeltplekjes voor mooie verzorgde voeten ieder seizoen.

7. Reisgenoot – Vliegen kan de huid er droog en oncomfortabel uit laten zien en voelen. Neem deze intensieve moisturizer mee op reis, om het vochtpeil tijdens de vlucht op peil te houden. Waar u ook heen gaat.

8. Prachtige benen – Kalmeert irritatie, vermindert roodheid na scheren of harsen met zijdezachte benen als resultaat.

 Ik weet nog niet waar ik het allemaal voor ga gebruiken, maar sowieso voor mijn nagelriemen! Die kunnen wel wat verzorging gebruiken.

Mooi detail op de dop! Erg leuk gedaan. Ik ben in elk geval benieuwd en ik laat het jullie zeker nog weten.

Hebben jullie deze crème al geprobeerd en wat vinden jullie ervan?

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

Geef een reactie

