• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,971 bezoekers

Persoonlijk || Drukte en vermoeidheid

Terwijl ik dit typ, zit ik in mijn bed met een warm dekentje om me heen geslagen.  Het is dinsdag avond en ik loop sinds maandag stage en dat valt niet mee. Ik moet drie keer per week lopen (maandag, dinsdag en vrijdag). Het is bij Zeeman. Ik kon ook kiezen voor iets op kantoor, dat had ik liever gewild, maar ik was zo slim om op het laatste moment te zoeken naar een stage, waardoor een stage op kantoor er niet meer in zat voor mij. Ik kan mezelf nu wel voor mijn kop slaan. Ik ben totaal niet sportief. Ik werk van 9 tot 6 en ik moet dus 9 uur lang op mijn benen staan, kleding vouwen, kleding ophangen etc. Ik heb nu twee dagen gedaan en ik ben gesloopt. Mijn hele rug, schouders, benen en voeten doen pijn. Ik heb met mijn stagebegeleider gepraat en ik ga de eerste drie weken twee dagen lopen, in plaats van drie. Daarna moet ik het opbouwen naar drie, omdat ik 320 uur moet lopen en dat voor begin juli.

Normaal schrijf ik mijn artikels 6 dagen van te voren uit. Dat deed ik altijd op dinsdag, maar op die dag loop ik nu stage. Ik baal heel erg dat ik geen echt artikel klaar heb voor vandaag. Later op de dag komt er sowieso nog een artikel online! Ik ga er ook voor zorgen dat er tot volgende week woensdag artikels klaar staan, zodat ik niet meer in de stress kom.

Ik hoop dat jullie het niet erg vinden. Ik zal het voortaan beter plannen! Ik had niet verwacht dat stage zo zwaar zou zijn…

Een reactie plaatsen

2 reacties

  1. Uch, vervelend! Stage lopen faalt sowieso! Ik ga ook zoiets tegemoet, alleen moet ik vier dagen in de week als het goed is, van 7 tot 4 + nog meer dan drie uur reizen. FML! FOL. Stomme stages. :@

    Beantwoorden
  2. Geeeeeft helemaal niets. Het geeft je zelf alleen zo’n stom gevoel! Zelf, heb ik dit ook extreem.. Ik heb lange dagen op school & zoveel artikels vooruit schrijven lukt me niet. Ik ben nog enorm aan het puzzelen, hoe het mij allemaal gaat lukken, haha! Succes met je stage, en hopen dat je vermoeidheid steeds minder wordt. 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

