• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,960 bezoekers

Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw…

Ik ben zo ontzettend blij. Gisteren werd het officieel lente en het zonnetje schijnt al volop. Ik word altijd wat chagrijniger van de herfst en winter. Het is dan zo grauw buiten. Ik keek echt uit naar de lente en het zonnetje. Ik kan nu zonder jas over straat, al mijn vrolijke kleding weer uit de kast halen en genieten van het zonnetje die in mijn gezicht schijnt. Ik keek naar de weersverwachting voor 14 dagen en het ziet er goed zonnig uit! Hopen dat het zo blijft, want mijn humeur word er wel beter op.

Ik ben in februari verhuisd en we hebben nu een tuin. Dat betekend dat we lekker buiten kunnen eten, barbecueën, met mijn laptop in het zonnetje kan gaan zitten… Heerlijk!

Vinden jullie het zonnetje ook zo fijn?

Een reactie plaatsen

3 reacties

  1. Oh, so true! Vandaag op de fiets naar school, heerlijk aan het genieten van de zon, extra langzaam fietsen, zie je al die haastende mensen. Éh, pak lekker je rust hoor, de zon is er nu! You never know wanneer hij weer onder is. Ik ben er in ieder geval voor, had zelfs vanmiddag nog in de zon gezeten. 😀

    Beantwoorden
  2. Jaaa helemaal mee eens! I ❤ Spring!
    x SpringVibes

    Beantwoorden
  3. Vanmiddag heb ik een uurtje in de zon zitten te genieten. Heerlijk weer is het, nu inderdaad hopen dat de weersverwachting ook zo goed blijft!

    Beantwoorden

Geef een reactie

