• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,960 bezoekers

Mijn Boeken Stash

Ik ben al vanaf dat ik een klein meisje was, dol op lezen. Het begon bij dat mijn moeder boeken voorlas. Toen ik eenmaal zelf ging lezen, merkte ik al snel dat dit één van de dingen was, die ik graag deed. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om te doen en daarom wil ik jullie mijn boeken laten zien!

Ik begin met de boeken, die ik vooral vroeger las. Nu heb ik ze nog wel, maar ik lees ze eigenlijk nooit meer. Ze zijn nog steeds wel leuk, maar ik grijp toch liever naar anderen boeken. Dit is de Hoe overleef ik serie, Lena Lijstje serie en Ezzie’s dagboek!

Dit zijn boeken waar ik dol op ben. Dit zijn ook mijn favoriete aller tijden. De welbekende Harry Potter serie. Ik heb ook alle films, maar de boeken zijn zoveel beter. Ik heb ze in het Nederlands, maar ik wil ze in ook nog in het Engels. Ik heb ze allemaal erg vaak gelezen en je kunt me echt een Harry Potter fan noemen.

Dan hier de Twilight serie. Ik vind de boeken wel leuk, maar de films vallen me nogal tegen in verhouding met de boeken. Daarnaast staat Anubis en Wings. Ik keek vroeger graag naar Het Huis Anubis en daarom heb ik er ook een boek van. Wings heb ik nog niet zo lang en moet ik eigenlijk nog uitlezen!

Dit is de plank waar allerlei verschillende boeken staan. Je ziet hier Narnia, Lord of the Rings, Hart van Inkt, Loverboys, De Stalker en mijn Wreck this Journal. Stuk voor stuk zijn het leuke boeken. Vooral Hart van Inkt heb ik in een zucht uitgelezen.

Dit was het voor nu. Ik koop niet zo heel vaak boeken, omdat het toch vrij prijzig is. Toch is lezen nog steeds een hobby van me!

Houd jij van lezen en wat lees je dan zoal?

Een reactie plaatsen

3 reacties

  1. Leuke boeken 😀 Heb ook HP, twilight maar voor de rest vooral boeken die verfilmd werden :’)

    Beantwoorden
  2. Leuke boeken! Ik ben dol op boeken 🙂 Ik heb juist de Engelse HP boeken en wil nu de Nederlandse zodat ik ze kan voorlezen! Wreck this journal lijkt e ook erg leuk om te doen.

    Beantwoorden
  3. waa leuk!! ik wilde een filmpje maken met mijn favo boeken maar daar zal ik maar even mee wachten ^^ Super leuke post!

    Beantwoorden

Geef een reactie

