• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,962 bezoekers

WordPress || Ik kan geen reactie achterlaten, wat nu?

Ik had al door dat sommige mensen geen reactie konden achterlaten op blogs die WordPress gebruiken. Dit is natuurlijk heel jammer! Ik kreeg een tip van bezoekster Gerrianne, wat ik graag met jullie deel! Ze heeft het van Cynthia vandaan.

Voer een ander e-mailadres in (ééntje die niet bestaat) en dan kun je gewoon een reactie achterlaten! Voor tijdelijk is dit natuurlijk een goede oplossing. Ik hoop dat WordPress weer snel normaal werkt.

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

3 reacties

  1. TRUE, het werkt echt! 😀 Naw, bedankt voor het doorlinken. 🙂

    Beantwoorden
  2. Het is zo apart, dat het werkt! 😀 En leuk is het zelfs, de domste email invullen, haha! Dankje dat je door linkt, wat leuk!

    Beantwoorden
  1. Spam je blog! « victoryvanilla

Geef een reactie

