• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,960 bezoekers

Question Sunday || Waar moet een blog aan voldoen?

Het viel me op dat ik elke week wel één keer een vraag stel en ik wilde daar een terug komend iets van maken. Daarom heb ik het Sunday Question genoemd! Zo leer ik mijn bezoekers ook beter kennen! Deze week is de vraag:

Waar moet een blog aan voldoen, zodat jij het volg waardig vindt?

Waar ik me het meest aan kan irriteren is als iemand niet normaal Nederlands typt. Daarmee bedoel ik dus dat diegene geen hoofdletters, punten of komma’s gebruikt. Dan is het één lap tekst en is het heel moeilijk te lezen. Daarnaast is het fijn als diegene een leuke schrijfstijl heeft , zodat het lekker weg leest. Wat een leuke extra is, zijn mooie foto’s! Ik vind het zo leuk om naar prachtige foto’s te kijken. Ik heb dus niet heel erg veel eisen!

Wat is jou antwoord op deze vraag?

Een reactie plaatsen

3 reacties

  1. Mooi foto’s vind ik wel een must. Mag ik graag naar kijken! En inderdaad, wat je schrijft over Nederlandse taal, erg belangrijk. Moet wat professioneel overkomen vind ik!

    Beantwoorden
  2. De lettertype, de tekst en foto’s vindt ik sowieso erg belangrijk! Immers gaat het bij een blog meestal om de tekst, dus als het fijn weg leest, heb je ook plezier in het lezen. De foto’s daarnaast, goede kwaliteit ( ookal lukt dat mij ook niet altijd ) vindt ik wel heel belangrijk! Het moet goed weer gegeven worden.. Een leuke vraag! Trouwens, ik heb een ander email-adress in gevuld, die niet bestaat – een tip van Cynthia ( beautykonining.com) omdat ik anders niet op je blog kan reageren! xxx

    Beantwoorden
  3. True that, ABN is belangrijk. Zelf praat ik half Engels + Nederlands + Straattaal + onzin. ;’) Ik vind het belangrijk dat er wat humor in een tekst zit, afwisseling en niet steeds hetzelfde woord in wordt herhaalt. Zoals fijn product fijn erg fijn. Ja, dat weten we nou wel. :p Daarnaast foto’s, foto’s, zijn belangrijk, scherp of onscherp, mooi of minder mooi, ze blijven altijd het artikel opvrolijken. Eigen, je moet jezelf zijn, dat is wel mijn nummer 1! Haha, ik zie trouwens nu pas de reactie van Gerrianne. xD

    Beantwoorden

Geef een reactie

