• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,971 bezoekers

Haarproducten Van Het Moment

Vandaag wil ik jullie mijn haarproducten laten zien, die ik op het moment gebruik. Ik heb niet al teveel, omdat mijn haar erg snel vet word. Als ik er teveel van alles in ga stoppen, dan ziet mijn haar eruit als slierten die langs mijn gezicht hangen en dat wil ik niet!

John Frieda Luxurious Volume shampoo & conditioner

Ik heb deze een paar keer gebruikt en ik merk echt verschil. Mijn haar heeft echt meer volume en het valt ook veel beter.

Andrélon Glad & Steil crème

Ik gebruik deze altijd na het douchen. Hij verzwaard mijn haar niet teveel, maar de pluis is wel minder.

Nivea Diamond Gloss

Dit is een spray die ik gebruik als mijn haar er wat doffer uit ziet en wel wat meer glans kan gebruiken. Hij werkt er erg goed voor, maar je moet wel oppassen dat je haar niet vet wordt.

L’Oreal Studio Silk & Gloss Fixing Mousse

Deze gebruik ik eigenlijk niet heel veel, maar meestal alleen als mijn haar wat meer volume nodig heeft of heel pluizig is.

Dit waren mijn haarproducten. Ik zou graag nog een fijn serum willen, maar ik ben zo bang dat het mijn haar teveel verzwaard. Voor de rest ben ik blij met de dingen die ik heb!

Welke producten gebruik jij voor je haar? 

Vorige bericht
Een reactie plaatsen

5 reacties

  1. Ik vind John Frieda spul ook altijd zo fijn 🙂 Ik gebruik nu Herbal Essences Shampoo & Conditioner en ook zo’n cremetje van Andrelon na het douchen.

    Beantwoorden
  2. Leuk artikel! Leuke blog heb je ook 🙂
    Liefs,
    xx

    Beantwoorden
  3. De diamond spray lijkt mij wel wat! Soms wil ik wel wat meer shine op mijn haar hebben. 🙂 Ik gebruik bijna geen haarproducten, althans shampoo en conditioner. Volumemousse, maar dan heb ik krullen in + haarlak. Heel soms serum en volumepoeder. Oké, ik neem mijn woorden terug. Ik gebruik vaak volumepoeder. 😀

    Beantwoorden

Geef een reactie

