• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,960 bezoekers

Mijn Make-up Bakje

Ik wil graag mijn make-up bakje laten zien. Dit is het bakje met de producten die ik het meest gebruik. Meestal neem ik deze mee naar de vensterbank en maak ik me daar op, zodat ik goed licht heb. Lees vooral verder als je de producten beter wilt zien!

Catrice Prime and Fine Smoothing Refiner

Ik heb hem nog maar net, maar ik gebruik hem sindsdien elke keer als ik foundation op doe. Ik kan er nog niet goed over oordelen, daarom wil ik hem ook blijven gebruiken om erachter te komen of het werkt voor mij.

Catrice Photofinish Liquid Foundation

Deze heb ik ook nog maar net, maar ik vind hem tot nu toe erg fijn. Het is een mooie dekking en een goede kleur. Ik vind de geur alleen wat minder!

MNY oogschaduw ‘120’

Ik gebruik deze om in mijn binnenste ooghoeken te doen. Mijn blik is dan veel frisser!

Catrice All Round Mascara

Ik had in de zomer de waterproof versie en nu deze. Ben er nog steeds gek op!

MAC blush ‘Sincere’

Deze is mij aangeraden bij de Bijenkorf en ik ben verliefd. Hij lijkt wat bruiner op de foto, maar het is wat meer oranje!

The Body Shop highlighter parels

Dit gebruik ik om mijn gezicht wat meer glans te geven, aangezien ik vaak matte blush gebruik. Ik ben fan!

MAC lipstick ‘Love Lorn’

Hij is wel opvallend, maar je kunt hem ook minder opvallend aanbrengen. Ik vind hem erg fijn.

Wat ik ook elke dag gebruik, maar niet apart op de foto staat, zijn mijn kwasten en mijn Chanel oogpotlood! Natuurlijk gebruik ik elke dag wel eens een andere lipstick of een andere blush, maar dit zijn echt mijn favorieten.

Welke producten gebruik jij dagelijks en heb je er ook een bakje voor?

Vorige bericht
Een reactie plaatsen

13 reacties

  1. Wat een mooie producten! De TBS highlighter parels zien er mooi uit.

    Beantwoorden
  2. Wauw, wat heb je een mooie producten in je allerdaags bakje liggen! Altijd leuk om te zien wat iemand gebruikt. Je highlighter parels zijn gorgeous om te zien, net zoals de lipstick van MAC!

    Beantwoorden
  3. Dat bakje heb ik ook, zo fijn! Maar wat erin zit bij mij is het wat minder haha. Leuke producten zitten erin zeg!

    Beantwoorden
  4. mooie spulletjes!

    Beantwoorden
  5. Mooie spullen zeg! Vooral de oogschaduw en de higlighter parels. Ook de lipstick vind ik erg mooi!

    Beantwoorden
  6. happyannanas

     /  26 maart 2012

    Heey hoi,
    Leuk artikel en die lipstick van MAC ziet er wel cool uit! Komt er een keertje een review? Ben namelijk benieuwd naar hoe hij eruit ziet.. xx Anna

    Beantwoorden
  7. Heb je misschien een link waar je dat bakje kan kopen?

    Beantwoorden

Geef een reactie

