• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,960 bezoekers

Shoplog || 08 maart 2012

Op donderdag 8 maart was ik samen met mijn moeder in het winkelcentrum. Ik moest een nieuwe shampoo en conditioner hebben. Ik liep langs het Catrice en Essence schap en je kunt het al raden… Ik moest en zou wat kopen. Lees snel verder voor de prijzen en dergelijke!

Catrice Photofinish Liquid Foundation – €6,49

Ik wilde graag een nieuwe foundation. Mijn Lâncome Teint Miracle was bijna op en ik hoorde veel goede over deze foundation, dus ik wilde hem absoluut proberen. Ik heb hem in kleur 010.

Catrice nagellak – €2,49

Het tweede waar ik meteen van wist dat ik het wilde kopen, was deze nagellak. Ik heb hem al vaker gezien op verschillende blogs en het is gewoon een erg mooie kleur. Dit is de kleur Salmon & Garfunkel.

Catrice All Round mascara – €2,99.

Daarna werd het wat lastiger. Mijn moeder zei dat ik nog wat make-up mocht uitzoeken, maar niet meer dan €10. Ik koos voor deze masca. Ik had in de zomer de waterproof versie voor op vakantie en die beviel me eigenlijk wel. Ik was benieuwd of deze net zo fijn was en dus nam ik deze mee naar huis.

Catrice Prime and Fine Smoothing Refiner – €4,99

Ik koos daarna voor deze primer. Ik heb eigenlijk nog nooit een primer gebruikt, omdat ik ze vaak wat duur vond. Deze was voor een wat fijnere prijs. Ik stond wel heel erg te twijfelen, maar mijn nieuwsgierigheid overwon.

Essence Quick Dry Topcoat – €1,69

Ik vind het heel vervelend als ik mijn nagels gedaan heb en doordat hij niet goed droog is, het weer helemaal verpest is. Ik wilde deze graag uitproberen om te kijken of het wat was.

La Femme Beauty Crackle nagellak – €2,50

We liepen naar de kassa tot mijn moeder ineens een felle, roze nagellak zag staan. Er stond een foto bij met gecrackte nagels en ze vroeg aan mij hoe dat dan in zijn werk ging. Enthousiast nam ze hem mee naar de kassa. Ik ga hem natuurlijk ook testen, om te kijken of hij goed kraakt. Het is in de kleur Pink. (hoe toepasselijk, haha).

 Dit was mijn shoplog voor nu. Ik koop niet zo heel veel, omdat ik er gewoonweg het geld niet voor heb, maar als ik wat koop, probeer ik zorgvuldig te kijken wat ik echt nodig heb. Ik zag natuurlijk veel meer leuks en nam het liefst heel het rek van Essence en Catrice mee, hihi.

Waar willen jullie graag een review van?

Vorige bericht
Volgende bericht
Een reactie plaatsen

23 reacties

  1. erg leuke aankopen! die primer is erg fijn (:

    Beantwoorden
  2. Ik heb ook een felroze nagellak van La Femme Beauty maar dan geen crackle 🙂

    Beantwoorden
    • Mijn moeder probeerde hem gisteren uit. Je kunt hem letterlijk van je nagel afvegen en het crackt helemaal niet mooi… Helaas!

      Beantwoorden
  3. De crackle nagellak heb ik ook, hij’s mooi!
    Voor de rest: Leuke aankoopjes!

    Beantwoorden
    • Mijn moeder heeft hem gebruikt en bij haar kun je hem er af schrapen, het kwastje is bijna niet te gebruiken en hij crackt bijna niet. Misschien is die van ons gewoon geen goede geweest, haha!

      Beantwoorden
  4. Leuke aankopen! Die nagellak van Catrice is heel mooi.

    Beantwoorden
    • Ik heb hem nog niet gebruikt, moet eerst mijn nagels weer goed laten groeien. Ben wel heel benieuwd hoe die bij mij staat! 🙂

      Beantwoorden
  5. Wat een leuke spulletjes! Ben benieuwd naar de nagellak van Catrice!

    Beantwoorden
    • Ik ook, haha. Ik ben mijn nagels nog aan het laten groeien en als ze er weer netjes uit zien, zal ik er swatches van maken! 🙂

      Beantwoorden
  6. Is de catrice foundation fijn? 🙂

    Beantwoorden
    • Ik kan er nu nog niet over oordelen, omdat ik hem nog niet zo vaak gebruikt heb! Over twee weken komt er een review van! 🙂

      Beantwoorden
  7. ik wil heel graag de photofinish foundation ook eens proberen x

    Beantwoorden
  8. Leuke shoplog! Catrice lover :p Ik hou ook van hun producten!

    Beantwoorden
  9. Gave shoplog, ik ben verliefd op het roze lakje, wat een kleur zeg!

    Beantwoorden
  10. Toffe dingen heb je geshopt! Ik heb de dupe van het lakje van Catrice, iets met apricot zo uit m’n hoofd.. Dat is echt een geweldig mooie lak! Misschien leuk om die een keer uitgebreid te laten zien op je blog?:) Ik kan genieten van die mooie kleur & ik denk (hoop) wel meer! xxx

    Beantwoorden
  11. wat een super leuke producten heb je geshopt !
    liefsx

    Beantwoorden
  12. Leuke producten! Ik ben stiekem ook wel benieuwd naar die foundation, omdat ik er veel goede dingen over hoor.

    Beantwoorden

Geef een reactie

