• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,962 bezoekers

EOTD: Naturel

Vandaag is het tijd voor mijn allereerste Eye of the Day! Ik vind het erg spannend en daarom heb ik voor deze keer voor een rustige ooglook gekozen. Ik draag hem zelf vaak naar school. Kijk snel verder als je benieuwd bent!

Het is een look die je goed kunt dragen als je naar school of werk gaat. Je ziet dat je wel wat op hebt, maar het is zeker niet te opvallend. Ik zie er een stuk frisser en opener uit als ik deze look draag.

Producten die ik gebruikt heb:

  • HEMA oogschaduwbasis
  • Sleek ‘Storm’ palette (3e kleur boven)
  • MNY oogschaduw ‘120’
  • MNY oogschaduw ‘417’
  • Chanel oogpotlood ‘Noir Black’
  • Deborah Milano ‘Volume Sprint’ mascara

Ik hoop dat jullie het een leuke look vinden. Als je nog graag bepaalde kleuren in een ooglook terug wilt zien, laat het dan weten in de reacties.

Een reactie plaatsen

15 reacties

  1. Wauw, mooi zeg! Heel natuurlijk en fresh. 😀 Perfect voor overdag!

    Beantwoorden
  2. dat heb je heel mooi gedaan!

    Beantwoorden
  3. Mooie look! Echt super netjes en naturel!

    Beantwoorden
  4. Heel mooi gedaan, echt een look die altijd mooi staat!!

    Beantwoorden
  5. Wat heb je een mooie oogkleur zeg!

    Beantwoorden
  6. Je heb het heel mooi gedaan, super voor een doordeweekse dag!

    Beantwoorden
  7. Mooi! Inderdaad een mooie look voor een gewone schooldag. Niet te heftig, maar toch mooi! 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

