• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,971 bezoekers

Vraagje || Welke make-up producten gebruik jij op een dag?

Ik vroeg me af wat iedereen eigenlijk op een dag gebruikt qua make-up. Iedereen is anders, natuurlijk. De één gebruikt wel foundation en de ander niet. De één kiest liever voor een lippenbalsem en de ander voor lipstick! Daarom is mijn vraag van deze zondag:

Welke make-up producten gebruik jij op een dag?

Waarschijnlijk gebruik je de ene dag meer dan de andere dag. Kies de ‘look’ die je het meeste draagt en maak een lijst met producten die je dan gebruikt! Hier is mijn lijstje:

  • Foundation
  • Poeder
  • Blush
  • Highlighter
  • Mascara
  • Oogpotlood
  • Lichte oogschaduw
  • Lipstick

Dit zijn de producten die ik meestal draag. Ik vind het nog wel meevallen. Met ‘lichte oogschaduw’ bedoel ik een oogschaduw die ik dan aanbreng  in de binnenkant van mijn ooghoeken.

Laat me in de reacties weten wat jou lijstje met producten is die je gebruikt op een dag. Dat zou ik erg leuk vinden!

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

9 reacties

  1. byrianka

     /  11 maart 2012

    Ik gebruik de volgende spullen;
    Basis / foundation / poeder / blush / highlighter / oogschaduwbasis / oogschaduw / oogpotlood / wenkbrauwgel / mascara / lippenbalsem

    Beantwoorden
  2. Oh altijd leuk om te kijken wat iemand gebruikt! Ik gebruik een primer, foundation, poeder, bronzer, fixeerspray, oogschaduwbasis, oogschaduw, gelliner, oogpotlood, mascara, lippenbalsem, lipliner, lipstick met een lipgloss. DAMN, a lot! :””’)

    Beantwoorden
  3. Nice! Ik gebruik (hou je vast): serum, dagcreme, primer, foundation, concealer, oogschaduwbasis, oogpotlood, eyeliner, lippenbalsem, lipstick
    Maar wel enkel als ik naar school of ergens anders naar toe ga. Als ik thuis blijf helemaal niks! 🙂
    En inderdaad, het lijkt wel héél veel he!

    Beantwoorden
  4. Op schooldagen alleen eyeliner en mascara, en als ik geen zin heb om 5 minuten eerder op te staan dan ga ik gewoon zonder make-up de deur uit! :’D

    Beantwoorden
  5. Alexandra

     /  14 maart 2012

    oogpotlood, eyeliner, lippenstift, oogschaduw. Dat is het 🙂
    Soms alleen oogpotlood.

    Beantwoorden

Geef een reactie

