• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,960 bezoekers

Blog || Het maakt me echt blij…

Vandaag een artikel over bloggen. Sinds ik met mijn blog bezig ben, voel ik me een stuk blijer. Het geeft me zo’n fijn gevoel. Ik kan schrijven over wat ik leuk vind, dit is mijn eigen plekje op het internet. Daarbij krijg ik ook reacties van jullie, wat me een nog fijner gevoel geeft. Elke keer als iemand een reactie achterlaat maakt mijn hart een ‘sprongetje’ van geluk. De bezoekersaantallen is niets vergeleken met de meeste, maar voor mij is elke bezoeker die ik krijg bijzonder. Door mijn blog, ben ik blijer, waardoor het in het dagelijks leven ook beter gaat.

Ik hoop dat mijn blog steeds meer gaat groeien, dat ik steeds meer blijf groeien met schrijven en foto’s maken en dat ik steeds positiever in het leven ga staan.

Dank jullie wel, lieve bezoekers! โค

Vorige bericht
Een reactie plaatsen

3 reacties

  1. Wat leuk om te lezen, ik begrijp precies wat je bedoelt! Je blog is ook wel heer erg leuk, hij leest erg fijn en is fijn om “door te bladeren” ! xx

    Beantwoorden
  2. Ah wat leuk om te lezen! ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  3. Ah, wat leuk om te lezen! SO TRUE. Bloggen is leuk, maar voornamelijk verslavend. Het is dat een mens moet slapen, anders schreef ik alleen maar artikelen, hing ik de hele dag rond op het internet. ๐Ÿ™‚ Ik blog nu al bijna een jaar en eigenlijk groeit het fungehalte met de dag. ๐Ÿ˜€ Keep up the goood work Samantha!

    Beantwoorden

Geef een reactie

