• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,962 bezoekers

Lipstick Tag

Vandaag is het tijd voor de lipstick tag! Misschien kennen sommige van jullie hem wel. Ik wilde mijn lipstick stash laten zien, maar dit vind ik een leukere manier.

1. Hoeveel lipsticks heb je in je make-up collectie?

Ik moet er als het goed is 15 hebben op het moment. Ik heb er namelijk 3 bij mijn vriend liggen, dus die konden (helaas) niet op de foto! Het is niet super veel, maar ik ben nog bezig met ‘uitbreiden’, aangezien ik lipsticks geweldig vind!

2. Hoe berg jij je lipsticks op? Plaats hiervan een foto.

Zoals je hierboven op de foto kunt zien zitten ze in een blauw bakje samen met mijn lipglossjes. Hij zat eerst propvol, maar heb het één en ander uitgezocht en weggegooid of weggegeven. Dit blauwe bakje zit in mijn make-up kast. Hij is van Marktplaats, maar vind de laatjes vervelend. Ik wil in de toekomst graag een ladekast van de Ikea.

3. Wat was je allereerste lipstick?

Dit kan ik me nog heel goed herinneren. Ik was als klein meisje dol op make-up en ik wilde altijd mijn moeders lipstick op. Daarom kocht mijn moeder een lipstick voor mij. Het was een roze kleur met grove glitters, die je letterlijk op je lippen voelde (en zag) zitten. Op een warme zomerdag had ik hem in de auto laten liggen en weg was mijn lipstick. Hij was helemaal gesmolten en onbruikbaar geworden. Al moet ik zeggen dat hij wel heel veel gebruikt is…

4. Heb je wel eens een lipstick opgemaakt?

Nee, eigenlijk niet… Ik gebruik elke dag lipstick, maar ik heb er nog nooit één kunnen opmaken!

5. Wat is je lievelings lipstick? En welke lipstick heeft de mooiste huls?

Mijn favoriete lipstick is er één van MAC. Hij blijft goed zitten, de pigmentatie is erg mooi en hij smeert fijn. Ik vind de Kate Moss lipsticks van Rimmel de mooiste huls hebben. Het is mat zwart met ‘Kate’ erop en een subtiel hartje.

6. Wat is je lievelings budget lipstick?

Dit wist ik meteen. Ik vind namelijk die van Catrice en Essence erg fijn. Vooral de Limited Editions van Essence. Ik heb meerdere van Catrice en ik wil er zeker weten meer!

7. Welke lipstick draag je het meest in het dagelijks leven?

Dat is die hieronder staat van MAC. Het is een fel kleurtje als je hem normaal aanbrengt, maar als je dept met een tissue dan kan hij ook heel subtiel zijn!

8. Voor welke lipstick heb je het meeste moeite gedaan om hem te krijgen?

Eigenlijk voor de Limited Edition van Essence die je al voorbij zag komen. Ik heb hem gelukkig nog kunnen bemachtigen in de sale!

9. Wat is je grootste lipstick miskoop en waarom?

Een bruine lipstick van Etos. Het was geen dure lipstick gelukkig, maar hij stond echt voor geen meter.

10. Welke lipstick staat nog op je verlanglijstje?

Ik zou er graag nog een paar van MAC willen hebben. Veel kleuren en ze zijn gewoon erg fijn. Ook wil ik er nog een paar van Catrice. Voor deze zomer wil ik nog graag een perzik kleurtje, want die heb ik nog niet!

Ik hoop dat jullie de tag leuk vonden om te lezen! Ik tag iedereen die hem wilt overnemen. Laat me ook zeker op Twitter (of in de reacties) weten als je hem ook gedaan hebt. 

Een reactie plaatsen

13 reacties

  1. Leuke Tag!

    Beantwoorden
  2. Leuke tag! 😀

    MAC Lipsticks zijn inderdaad errug fijn, heb er ook best een aantal.

    Beantwoorden
  3. Leuke tag! xx

    Beantwoorden
  4. leuk om te lezen! je hebt echt prachtige lipsticks

    Beantwoorden
  5. Wauw, wat een leuke tag blijft dit toch, misschien omdat je een kijkje neemt in een stash, althans deels. :’)

    Beantwoorden
  6. Leuk om te lezen 🙂

    Beantwoorden
  7. Leuke lipsticks heb je 🙂

    Beantwoorden
  8. welke kleur heb je van nyx?

    Beantwoorden

Geef een reactie

