• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,971 bezoekers

Mijn favoriete buitenlandse YouTubers

Zoals ik gister al liet weten, zou ik vandaag mijn favoriete buitenlandse YouTubers met jullie delen. Ik moet zeggen dat ik meer fan ben van Nederlandse YouTubers, maar ik heb ook zeker een paar uit het buitenland die ik geweldig vind. Als je geïnteresseerd bent, lees dan snel verder!

Samantha en Nicola (link)

Ze zijn ook wel bekend als de pixiwoo zusjes. Ze komen uit Engeland en zijn fantastisch. Ze maken hele mooie looks, die me elke keer weer doen verbazen. Ze zijn erg professioneel in hun video’s en de kwaliteit is erg fijn om naar te kijken!

Andrea (link)

Ik vind haar gewoon een super tof persoon. Ze heeft een leuke manier van filmen, ze heeft leuke en originele video’s en ik word blij van haar video’s.

Kalel (link)

Ik ken haar nog niet zo lang, maar haar video’s zijn erg leuk. Ze heeft van alles en nog wat en ze lijkt me gewoon echt een lieve meid!

 Lindy (link)

Beter bekend als ‘Bubz’. Ze is gewoon een schattig meisje, met duidelijke, maar ook vooral leuke video’s. Ze heeft twee geweldige hondjes die gewoon al het kijken waard zijn.

Dit waren mijn favoriete voor deze keer. Er komen in de toekomst nog meer favoriete, maar dan van iets anders, natuurlijk! Laat me vooral jullie favoriete buitenlandse YouTubers weten in de reacties.

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

4 reacties

  1. Wat een leuke favorieten!
    Ik kijk heel weinig op youtube, qua filmpjes.
    Best jammer, want het is ontzettend leuk!

    Beantwoorden
  2. Hey, wat toevallig ik ben op Andrea geabboneerd, haha! En ook op de Pixiwoo zusjes. 🙂 Leuke typetjes, kijk ze niet vaak, maar als ik ze kijk, althans de looks van één, vind ik ze echt geweldig.

    Beantwoorden
  3. amyandnickyblog

     /  9 maart 2012

    Leuk om te zien dat Pixiwoo er tussen staat! Ik kijk ook erg graag naar Fleurdeforce, Makeupbytiffanyd en Makeupgeektv!

    Beantwoorden

Geef een reactie

