• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,962 bezoekers

Mijn favoriete Nederlandse YouTubers

Vandaag vertel ik aan jullie wie mijn favoriete Nederlandse YouTubers zijn. Ik ben al een lange tijd op veel mensen geabonneerd. Toch merk ik dat als ik vijf nieuwe video’s zijn, ik eerst die van mijn favoriete bekijk! Ik denk wel dat meerdere mensen dat hebben. 🙂 De meeste hebben een eigen site, maar vandaag ga ik het alleen om de video’s hebben! Het gaat niet in volgorde, dus als je benieuwd bent, lees dan verder!

Vera Camilla (link)

Ik vind haar een heel leuk en knap meisje. In haar video’s vind ik haar heel spontaan overkomen, wat ik sowieso al fijn vind. De informatie die ze vertelt vind ik erg leuk en de video’s vind ik eigenlijk nooit saai of langdradig. De kwaliteit vind ik ook super!

Kaya-Quintana (link)

Ik vind haar echt leuk om naar te kijken. Bij sommige mensen kan veel praten negatief zijn, maar bij haar vind ik het juist heel erg leuk. Ook weet ze van heel veel dingen af en heeft ze veel ervaring, waardoor ik haar echt serieus neem op beauty gebied.

Willemijn en Martine (link)

Hun samen zijn gewoon zo hilarisch. Als ze video’s apart maken vind ik ze leuk, maar samen vind ik het nog leuker. De humor die erin voor komt… ik kan er gewoon echt in een duik van liggen!

Teske (link link)

Ik ben eigenlijk al geabonneerd op haar sinds haar eerste video. Echt al een hele tijd dus! Ze is zo vooruit gegaan en je merkt echt wel verschil. Ze is lekker zichzelf  en ze maakt allerlei verschillende video’s. Van beauty tot andere leuke dingen.

Mascha (link)

Ik denk dat zowat iedereen haar wel kent. Ze maakt gewoon nog steeds geweldige filmpjes. Ik vind dat ze zoveel meer zichzelf is geworden en een stuk spontaner. Ik heb ook veel aan haar video’s.

Nikkie (link)

Zij… is gewoon… perfect. Haar tutorials zijn altijd geweldig. Ze heeft zoveel skills. Daarbij is ze gewoon heel erg grappig.

Dit waren mijn favoriete. Dit zijn ook de video’s waar ik als eerste op zal klikken! Laat me vooral jullie favoriete YouTubers weten in de reacties. Morgen komt de versie met de buitenlandse YouTubers!

Een reactie plaatsen

8 reacties

  1. ze zijn allemaal erg leuk en ik volg ze ook!

    Beantwoorden
  2. sommige kende ik nog niet maar de rest is wel super !

    Beantwoorden
  3. Ik ga eens even een kijkje nemen…

    Beantwoorden
  4. Dit zijn ook mijn favoriete Nederlandse youtubers..

    Beantwoorden
  5. mysupersweetlife

     /  7 maart 2012

    Leuk lijstje!
    Liefs

    Beantwoorden
  6. Leuke mensen volg je! Nikkie is inderdaad geweldig, ze is zo vrolijk en goed in haar job, echt incredible. 🙂

    Beantwoorden
  7. Leuk! Ik ken alleen Kaya-Quintana nog niet, snel maar eens kijken dus!

    Beantwoorden

Geef een reactie

