• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,962 bezoekers

Tip || Laura Vitale

Ik ben iemand die dol is op koken en bakken. Ik vind het dan ook erg leuk om nieuwe dingen uit te proberen. Sinds ik het YouTube kanaal van deze vrouw heb ontdekt, ben ik er niet meer van weg te slaan. Wat een knappe, leuke vrouw is het! Ook het eten ziet er gewoon verrukkelijk uit. Ze heeft al over de 300 videos, dus er is genoeg te bekijken. Voor ieder is er wat wils. Ik heb nu zowat elk video gezien en ik waarschuw je nu al. Kijk ze niet als je in een hongerige bui bent. 😉 Ik moet zeggen dat ik haar stem eerst wat vervelend vond, maar het eten is zo lekker en ze heeft zo’n leuke persoonlijkheid dat ik door bleef kijken. Hieronder een video, waar je gewoon meteen lekkere trek van krijgt!

Neem dus zeker een kijkje!

YouTube kanaal – Website

Een reactie plaatsen

9 reacties

  1. Oeh, leuk! Ik ga vanavond zeker even een aantal filmpjes van haar kijken!

    Beantwoorden
  2. Die taart ziet er heeelijk uit 😀

    Beantwoorden
  3. Ze maakt echt lekkere dingen! Mijn zus maakt haar pasta’s na en voegt er dan deels haar eigen dingen bij. Echt zo lekker!

    Beantwoorden
    • Oh! Ik heb zelf pas de pasta met broccoli gemaakt. Heb hem ongeveer zo gedaan als zij, maar heb zelf kipfilet toegevoegd! Was ook erg jummie. 🙂 Leuk dat er nog iemand is die Laura Vitale kent!

      Beantwoorden
  4. Wow die taart ziet er echt lekker uit!

    Beantwoorden
  5. Leuke filmpjes!

    Beantwoorden

Geef een reactie

