• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,971 bezoekers

Vraagje || Wat is jou top 3 van favorieten make-up producten?

Er zijn heel veel verschillende make-up producten, waarvan er ook weer veel verschillende merken en kleuren zijn. Het aanbod in make-up is erg groot. Als je bijvoorbeeld een drogisterij instapt, staan er vakken vol mee. Het aanbod is soms zo groot, dat sommige mensen niet weten waar ze moeten beginnen of juist dat ze geen keuze kunnen maken. Van het laatste heb ik vaak last. Ik zie zoveel moois dat ik het liefst alles wil hebben. Ik ben wel benieuwd wat jullie favorieten zijn.

Je mag je hele leven nog maar 3 producten gebruiken. Welke zouden dat zijn en waarom?Β 

1. Mascara

Ik heb van mezelf blond/lichtbruine wimpers, waardoor je ze niet goed ziet. Met mascara op zie je ze gelijk een stuk beter, waardoor mijn ogen groter lijken . Ik heb best kleine ogen en zo zie ik er ook een stuk wakkerder uit. Hoera voor mascara!

2. Blush

Ik heb redelijk rode wangen van mezelf. Misschien vraag je je nu meteen af waarom ik dan blush nodig heb. Als ik er een perzik kleurige blush over heen doe, valt het rode wat meer weg, waardoor het toch wat frisser en gezonder oogt. Mijn rode wangen vind ik gewoon te rood, haha. (Normaal zou ik het rode verstoppen met foundation, maar ik mag maar 3 producten kiezen!)

3. Hydraterende lipstick

Lipstick… ik ben gewoon fan van dit product. Toch kies ik voor een hydraterende lipstick, omdat mijn lippen toch wel verzorging nodig hebben. Een lippenbalsem vind ik te saai om voor altijd te gebruiken. Daarom zou ik een voedende lipstick kiezen.

Nu is het jullie beurt. Laat me in de reacties weten wat jullie top 3 is en waarom! Ik ben er erg benieuwd naar en vind het leuk om te lezen. πŸ™‚

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

5 reacties

  1. Mascara, oogpotlood en foundation. Waarom? Van alles een beetje maakt ZOVEEL verschil! πŸ™‚

    Beantwoorden
  2. Mascara, omdat dat je blik opent. Bb cream voor een egale teint en als laatst oogpotlood!

    Beantwoorden
  3. Lipstick, blush en mascara haha. Lipstick is gewoon geweldig en kan ik ook nog als oogschaduw dragen, idem dito voor de bluhs;)

    Beantwoorden
  4. Mascara, blush en lippenbalsem

    Beantwoorden

Geef een reactie

