• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,971 bezoekers

Make-up || Lente/zomer trends

Het is maart en waar ik in maart altijd aan moet denken is de lente. Bloemen die gaan groeien, vogeltjes die fluiten, zonnetje die wat meer begint te schijnen… ik houd ervan! Niet alleen de seizoenen veranderen, ook de make-up trends zijn anders. Ik kan in elk geval vertellen, dat ik de lente (en ook wel zomer) trends dit jaar erg leuk vind! Ik lees veel over beauty, maar de trends waren me niet echt duidelijk. Ik deed nog een keer research en op de ene site staat weer wat anders dan op de andere. Daarom laat ik ze gewoon allemaal voorbijkomen! Lees vooral verder als je benieuwd bent.

Trend 1: Felle (pastel) kleuren

Dit kwam ik op zowat elke website tegen. Zowel qua oogschaduw qua lippen kun je je helemaal uitleven. Ik zelf ben niet iemand die snel felle kleuren oogschaduw draagt, maar ik houd wel van mooie, opvallende lippen. Dus ik vind het wel leuk dat het een trend is deze lente en zomer maanden.

Trend 2: Poppenlook

Wat hier vooral mee bedoeld word, zijn de blush, foundation en wimpers. Popperig roze of perzikkleurige wangen zie je veel terug komen. Ik ben zelf erg gek op blush. Lange, volle wimpers horen ook bij de poppenlook en laten je ogen groter lijken! Ook is een egale huid erg belangrijk. Zo kom je nog meer over als een porseleine popje!

Trend 3: Volle wenkbrauwen

Dit is iets waar je misschien zelf niet super veel aan kan doen. De ene vrouw is geboren met volle wenkbrauwen en de ander met smalle wenkbrauwen. Wel kun je ze subtiel bijtekenen/poederen, zodat ze voller lijken. Dit is natuurlijk een trend die heel erg persoonlijk is. Bij de één zal het heel mooi staan en bij de ander niet. Doe gewoon waar jij je fijn bij voelt, dat is het belangrijkste!

Dit zijn de trends die ik het meest voorbij heb zien komen. Ik moet zeggen dat ik zelf draag wat ik leuk vind, of het nou een trend is of niet. Als jij niet van volle wenkbrauwen, felle lipstick of opvallende blush houdt, dan moet je het gewoon niet doen. Iedereen is anders qua make-up. Het is belangrijk dat je vooral doet, waar jij je fijn bij voelt. 🙂

Trek jij je veel aan van make-up trends en wat vind je van die van 2012?

Een reactie plaatsen

1 reactie

  1. Maart, ik hou d’r ook van! Één minpuntje ervan vind ik; je handen drogen snel uit!
    Ik trek me verder niet heel veel aan van deze trends, maar vindt het heel leuk om te lezen. De volle wenkbrauwen trend, vind ik juist heel erg leuk! x

    Beantwoorden

Geef een reactie

