• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,962 bezoekers

Persoonlijk || Geloof in jezelf

Er is iets wat ik heel belangrijk vind het in het leven. Dat is niet altijd zo geweest. Ik was een meisje dat alleen de negatieve dingen van haarzelf zag. Positieve dingen waren taboe. Ik ben zelfs opgenomen geweest (sociale angsten, laag zelf beeld, bang om naar school te gaan, ย trauma’s). Ook ik ben in mezelf gaan geloven. De strijd heeft geduurd zo lang ik me kan herinneren. Ik heb nooit een goed zelfbeeld gehad, tot een maand of twee. Ik kan eindelijk zeggen dat ik mezelf accepteer. Ik ben te zwaar voor mijn lengte, dat kun je ook zien. Ik weet dat het niet goed is, maar ik ben wie ik ben. Ja, ik wil afvallen, maar dat komt met de tijd. Ik wil niets overhaasten en het doen wanneer ik er klaar voor ben. Want het is belangrijk om naar je eigen gevoel te luisteren.

Ik wil positiviteit uitstralen op mijn blog. Ik wil nadenken over de leuke dingen in het leven. Mijn blog word mijn plekje, waar ik op kan kijken wanneer ik me even niet zo fijn voel. Zodat ik de fijne dingen terug kan lezen. De dingen die ik meemaak, of de mooie beauty producten die voorbij komen.

Ik wil jullie gewoon laten weten dat je van jezelf moet houden. Je bent wie je bent en dat maakt je speciaal!ย 

Een reactie plaatsen

10 reacties

  1. Jeej, je bent begonnen met schrijven! Super! Je bent een hartstikke leuk meid en ik ben zo benieuwd naar je schrijfsels ๐Ÿ˜€ Knap van je dat je nu zo positief in het leven staat. Ik herken heel erg veel uit je artikel. Probeer te genieten van de allerkleinste dingen! Liefs

    Beantwoorden
    • Ja ik ben ook aan het online-schrijfvirus begonnen, haha! ๐Ÿ™‚ Genieten van de allerkleinste dingen in het leven is inderdaad heel belangrijk!

      Beantwoorden
  2. Dit komt me heel erg bekend voor, vooral de angst! Je mag trots op jezelf zijn meid! Je bent wie je bent, dat zeg je zelf al, maar vergeet dat nooit! Ik waardeer en respecteer dit artikel echt erg! Geniet van het bloggen en de leuke dingen die je mee maak! Liefs

    Beantwoorden
    • Ik vind het fijn om te lezen dat je het artikel respecteert en waardeert! Dat geeft me een fijn gevoel. Ik ga er zeker van genieten. ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  3. Een heel erg leuk artikel om te lezen! En geniet lekker ervan meid ๐Ÿ™‚ Het blogwereldje is zo leuk!

    Beantwoorden
    • Fijn dat je het leuk vind! ๐Ÿ™‚ Ben inderdaad benieuwd hoe het blogwereldje bevalt, maar tot nu toe vind ik het helemaal super!

      Beantwoorden
  4. Erg mooi blogje en zeker waar!

    Beantwoorden
  5. Hele mooie blog geschreven en heel fijn om te horen dat het goed met je gaat, en dat je dit stokje wilt doorgeven. Ik denk dat veel meisjes hier baat bij hebben ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  6. Je straalt positiviteit uit op je blog, dat merkte ik al meteen toen ik je site voor het eerst zag ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden

Geef een reactie

