• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,971 bezoekers

Blog || Het is 1 maart!

Waarschijnlijk wist je het al, maar het is vandaag 1 maart. Normaal is het niet heel speciaal, maar dit keer wel! Het betekend dat mijn blog vanaf vandaag echt van start gaat! Ik had een paar weken geleden al een filmpje opgenomen om even wat te melden, maar vanaf nu kan ik echt zeggen dat ik officieel ga beginnen. Ik heb er onwijs veel zin in. Ik heb natuurlijk amper bezoekers, maar dat komt met de tijd. Ik blog omdat ik het leuk vind. Ik heb geprobeerd mijn lay-out rustig te houden, maar ik wilde er toch wel wat schattigs in hebben. πŸ™‚ Vanaf vandaag kun je elke dag een artikel vinden.

Wil je op de hoogte gehouden worden? Volg me dan op BlogLovin. Ik zou het in elk geval erg leuk vinden. Hopelijk hoor ik wat van jullie via de reacties of Twitter!

Een reactie plaatsen

10 reacties

  1. Ontzettend leuk dat ik dit lees! Vandaag ben ik namelijk ook officieel van start gegaan met mijn blog! Je blog ziet er leuk uit, ik ben benieuwd naar je dagelijkse post!

    Beantwoorden
    • Oh, wat leuk! Dan ben ik niet de enige, hihi. Ik ga zeker een kijkje nemen op je blog. Bedankt voor het compliment. πŸ™‚

      Beantwoorden
  2. leuke post!x

    Beantwoorden
  3. Leuk! Ben benieuwd!

    Beantwoorden
  4. mysupersweetlife

     /  1 maart 2012

    Ik ben je gaan volgen op bloglovin! Veel succes met bloggen, en hopelijk neem je ook een kijkje op mijn blog!

    Liefs Tineke van http://www.mysupersweetlife.co

    Beantwoorden
  5. Vera

     /  1 maart 2012

    Ik heb geen bloglovin’ of twitter, maar ik zal je site opslaan in mijn favorieten zodat ik ‘m niet vergeet!
    Ik ben benieuwd naar je posts.

    Groetjes!

    Beantwoorden
  6. Succes met het opstarten van je blog. En vooral veel blog plezier!!! πŸ™‚

    Beantwoorden

Geef een reactie

